Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Iperit

17. 1. 2009 17:19
A co haly

Na drobnost jste zapoměl a to je, že jste hráli v pronajatých halách. Veškeré zázemí bylo postaveno, nebo rekonstruováno  díky MS v ledním hokeji v roce 2004. Takže dle mého názoru je článek nepřesný.

0 0
možnosti

pitula

18. 1. 2009 19:06
Re: A co haly

Příště by si mohli ty haly postavit a uvidíme jestli se vejdou do 30M :-)

0 0
možnosti

celluk

17. 1. 2009 13:25
Přesně tak,

to už jsem psal dávno, že za zlomek peněz které se utratili na lyžařské MS, by šlo uspořádat výborné MS v házené (například)! A ještě by dorazilo více zahraničních návštěvníků než na lyžování !

0 0
možnosti

burres

16. 1. 2009 9:55
základní pravidlo produkce:

reálná cena každé akce je 50% zaplacené ceny:-P

0 0
možnosti

mstuch

15. 1. 2009 17:40
Florbal = idiotský sport

0 0
možnosti

eterson

15. 1. 2009 18:00
Re: Florbal = idiotský sport

8-oRv

0 0
možnosti

aljavC

15. 1. 2009 12:45
srovnávat finanční náklady MS ve floorbale

 s náklady na pořádání MS v lyžování, může jen člopvěk co o těchto sportech absolutně nic neví !

PS: to že stát dotuje MS v Liberci, mě pěkně ;-€

0 0
možnosti

Gasherbrum

15. 1. 2009 12:57
Re: srovnávat finanční náklady MS ve floorbale

souhlasím, tahle přirovnání jsou nesmyslná. Pravdou ovšem nepochybně je to, že stavíme předražený areál v místech, kde na 90% nebude nikdy dále už pořádně využíván, protože tam přirozeně je málo sněhu, ten areál bude totálně ztrátový a pokud nebude nějak šíleně dotován, tak nejspíše většina toho areálu už ani v budoucnu nebude provozována.A tady je nasnadě otázka, jestli to za ty peníze stojí....a nebo jestli to stojí za to dělat tam, kde se to dělá.

0 0
možnosti

PanePávekJáNechciKTurkovi

15. 1. 2009 10:54
Florbal

sport pro hokejove fanousky, kteri se nikdy nenaucili bruslit :-)

0 0
možnosti

aljavC

15. 1. 2009 12:45
Re: Florbal

no a ? :-)

0 0
možnosti

daadyy

15. 1. 2009 10:01
pitomé sporty

Být to na mě, tak nepořádám ani jednu z těch blbých akcí Rv

Jsem zvědav kdy u nás bude MS v cvrnkání kuliček :-P

0 0
možnosti

aljavC

15. 1. 2009 12:46
Re: pitomé sporty

cvrnkání do tvých kuliček ? nech si zajít chuť !

0 0
možnosti

super_jerk

14. 1. 2009 23:08
florbal?

nehrál se florbal v areně za víc než 2mld? podle mě je těch 30M náklad jen na provoz, ne budování místa, kde se florbal hrál. provoz samotného ms v lyžování taky nebude o moc dražší, než těch 30M

podle mě se srovnává nesrovnatelné, už na základce se učilo nemíchat jabka s hruškama, každopádně vim kam autor míří, za mistrovství se dalo asi daleko víc, než by bylo hodno.....ale jako příměr dát ms ve florbale je blbost podle mě

0 0
možnosti

pandrysek

14. 1. 2009 17:46
placení MS

No já si myslím, že na toto nená nikdo uplně nestranný názor. Každý sympatizuje víc buď s florbalem nebo s lyžováním. Zastánci florbalu budou říkat, že MS v lyžování je zbytečně drahé a zástánci lyžování zase budou říkat, že florbal je malý sport a že nezajímá moc lidí . Já osobně jsem větším zástancem florbalu, aktivně ho hraju a svojim příspěvkem ČFBU pro tuto sezonu jsem přispěl na české MS. Lyžování mě taky baví, ale připadá mně ten šampionát taky zbytečně nadhodnocený. Hlavně v tom, že se postaví nové drahé areály, které potom nebudou využívané. Pro nějaké naše tady české závodníčy co si tam půjdou občas zajezdit a zaskákat takové špičkové a předražené areály být nemusí - souhlasím, že pro MS je potřeba pořádné zázemí, ale přemýšleli jste někdo nad tím co se s tím stane po MS?

0 0
možnosti

poduch

14. 1. 2009 6:39
:)

jsem zvědav, kdy si někteří lidé uvědomí, že hold v našem (zbídačeném) státečku nelze plánovat akce, které se v celém širém světě objevují

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS