Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Iperit

A co haly

Na drobnost jste zapoměl a to je, že jste hráli v pronajatých halách. Veškeré zázemí bylo postaveno, nebo rekonstruováno  díky MS v ledním hokeji v roce 2004. Takže dle mého názoru je článek nepřesný.

0/0
17.1.2009 17:19

pitula

Re: A co haly

Příště by si mohli ty haly postavit a uvidíme jestli se vejdou do 30M :-)

0/0
18.1.2009 19:06

-hp-

Re: A co haly

Ale "organizatory" MS 2009 nikdo nenutil stavet novy mustek, ktery pak nikdo nebude pouzivat, novy areal.... taky si ho mohli pronajmout - a ne v tak blbem miste, 400 m nad morem....

0/0
18.1.2009 23:59

Winkyman

Re: A co haly

florbal nepotrebuje stavet specialne pro MS halu, staci se poohlednout a pronajmout (take za penize z rozpoctu), to ze lyzovani, ktere je u nas jen pro par nadsencu, nutne potrebuje vybudovat komplet novej areal, kterej se tezko nekdy splati, tak si myslim, ze kdyz si chceme hrat na velke lyzare, meli jsme dovybudovat nejakej stavajici funkcni areal, ke kteremu si lide cestu radi nachazeji uz ted... Holt asi je az moc lidi, kteri se chteji prizivit na necem "velkym" a stedre dotovanym :(

0/0
20.1.2009 14:23

celluk

Přesně tak,

to už jsem psal dávno, že za zlomek peněz které se utratili na lyžařské MS, by šlo uspořádat výborné MS v házené (například)! A ještě by dorazilo více zahraničních návštěvníků než na lyžování !

0/0
17.1.2009 13:25

burres

základní pravidlo produkce:

reálná cena každé akce je 50% zaplacené ceny:-P

0/0
16.1.2009 9:55

mstuch

Florbal = idiotský sport

0/0
15.1.2009 17:40

eterson

Re: Florbal = idiotský sport

8-oRv

0/0
15.1.2009 18:00

zlutedirigent

Re: Florbal = idiotský sport

Toz to je argument.8-o

0/0
16.1.2009 5:25

Speedo

Re: Florbal = idiotský sport

uz ti nekdo rekl ze jsi i*iot? ty mas tak obrovsky komplex, ze znam jen jedineho dalsiho cloveka, ktery je tak zabedneny. a to je opravdu kre*en k pohledani Rv

0/0
16.1.2009 11:10

etg

Todd Bertuzzi?

;-D

0/0
18.1.2009 19:14

dos santos

Re: Florbal = idiotský sport

ma pravdu, florbal nikoho nezajima

0/0
19.1.2009 23:12

aljavC

srovnávat finanční náklady MS ve floorbale

 s náklady na pořádání MS v lyžování, může jen člopvěk co o těchto sportech absolutně nic neví !

PS: to že stát dotuje MS v Liberci, mě pěkně ;-€

0/0
15.1.2009 12:45

Gasherbrum

Re: srovnávat finanční náklady MS ve floorbale

souhlasím, tahle přirovnání jsou nesmyslná. Pravdou ovšem nepochybně je to, že stavíme předražený areál v místech, kde na 90% nebude nikdy dále už pořádně využíván, protože tam přirozeně je málo sněhu, ten areál bude totálně ztrátový a pokud nebude nějak šíleně dotován, tak nejspíše většina toho areálu už ani v budoucnu nebude provozována.A tady je nasnadě otázka, jestli to za ty peníze stojí....a nebo jestli to stojí za to dělat tam, kde se to dělá.

0/0
15.1.2009 12:57

Alekks

Re: srovnávat finanční náklady MS ve floorbale

já jsem naopak četl, že díky Neumannové se tam dost ušetřilo oproti původnímu plánu. Navíc nevidím důvod, proč by se už neměl využívat. Sníh tam nebyl akorát poslední dva roky.

0/0
16.1.2009 11:57

Gasherbrum

Re: srovnávat finanční náklady MS ve floorbale

no,ale k plné využitelnosti areálu je tam sníh jen 3 víkendy za rok, což mě teda za ty peníze přijde málo a myslím, že je mnoho horských areálů v ČR, kde by se dalo využít třeba min.dva měsíce v kuse.

0/0
19.1.2009 11:03

grospic

Re: srovnávat finanční náklady MS ve floorbale

ten sníh tam nebyl nikdy jen poslední dva roky se o to začali lidi zajímat.já do té doby také původně myslel že se to koná v jizerkách a až posléze jsem se dověděl že je to vlastně v "polabské nížině".

0/0
19.1.2009 17:48

Mourrisson

Re: srovnávat finanční náklady MS ve floorbale

Neříkám, že je to správné místo pro areál, ale určitě několik zim tam sněhu bylo dost např. 05/06, 05/04.

0/0
22.1.2009 20:49

etg

Re: srovnávat finanční náklady MS ve floorbale

no ale srovnat naklady a podporu na MS v lyzovani a MS v orientacnim behu (ktere tu bylo minuly rok, coz pravdepodobne asi zabednenci nevi) by uz docela slo ;-)

0/0
18.1.2009 19:17

PanePávekJáNechciKTurkovi

Florbal

sport pro hokejove fanousky, kteri se nikdy nenaucili bruslit :-)

0/0
15.1.2009 10:54

aljavC

Re: Florbal

no a ? :-)

0/0
15.1.2009 12:45

Gasherbrum

Re: Florbal

jistě, že Čechy baví sporty s hokejkou, protože jsme dlouholetý hokejový národ...v tom to má florbal obrovsky usnadněné. Ale jakožto dá se říci florbalový odborník Ti můžu říci, že ta hokejka(tzn.mírná vizuální podobnost obou sportů) je asi tak jediné co má hokej a florbal společného a to v podstatě ve všech směrech.

0/0
15.1.2009 12:59

eterson

Re: Florbal

je zajimave ze na Slovensku, zeme ktera taky zije hokejem dlouha leta florbal moc nejde...florbal je jina hra nez hojek a tak se taky musi brat. Je ale zajmave, ze florbal se v poslednich letech tak masivne rozviji a hokej, kdyz budu opatrny tak stagnuje...hlavne mam na mysli mladez.

0/0
15.1.2009 18:02

Gasherbrum

Re: Florbal

s tím rozvojem jde hodně o to, že Praha je přeci jen evropské centrum a jezdila sem spousta Švédů,Finů,Švýcarů ať už studovat nebo ze všech jiných důvodů a v podstatě to sem dovezli, chytli plno lidí a Ti dneska florbal organizují. Na Slovensku se dá se říci dováží až teprve teď z Čech.A proč má florbal rozvoj je jednoduché, potřebuješ akorát tenisky a hokejku, což obojí ti v podstatě sezonu vydrží....náklad okolo 5000Kč, v hokeji za sezonu rodiče vráží průměrně 30-50 000.

0/0
15.1.2009 23:39

giroskop

Re: Florbal

Ač pražák, tak musím napsat, že na rozvoji florbalu se velmi výrazně podílí Morava. A náklady na sezonu mladších, nebo starších žáků neelitních týmu se pro rodiče pohybují v cenách okolo 12000,-/rok

0/0
16.1.2009 13:12

homi1

Re: Florbal

Praxe u nás: 2000,- příspěvky, 1500,- florbalka, 3000,- boty+oblečení , 2500,- soustředění. Takže 9tisíc a to maximálně.

0/0
18.1.2009 19:54

-hp-

Re: Florbal

No, ze 2000,- prispevku by se v Praze hala na rok treninku (min. 2x tydne) neporidila.... tady ceny pronajmu zacinaji tam, kde napr. v Ostrave konci (Dubina max. za 700,-/hod., v Praze od 800,- do 2000,- za hod. Prispevky ma vetsina klubu, i tech, kteri maji svou halu (Sokol K.Vinohrady), pohybuji se okolo 6.000,- za rok.

0/0
19.1.2009 0:12

-hp-

Re: Florbal

A pro ty, co si to neumi vypocitat nebo aspon pochopit: vetsina hal v Praze je kolem 1.050,- az 1.100,-, tzn. ze treninkova jednotka (1,5hod.) je za cca za 1.600,-, na 1 trenink pripada prumerne 15-20 lidi (tj. na 1 cca 100,-), pri min. 2 trenincich tydne jde o min. 80 treninku za rok, naklady na poradani 1 turnaje/u na 1 tym za rok  do 20.000,-, tudiz pocitejme podil na 1 hrace 1.000,-, stejne tak podil na hrace je cca 1.000,- na startovnem za tym a hracska licence.  Napocitali jste snad, ze by se to veslo do clenskych prispevku ve vysi  2.000,-, jak tu nekdo psal?

Boty (cca 1.500,-), hokejka (1-3 za rok, tzn. 1.500-10.000), dres, cestovne, vydaje za neligove turnaje, soustredeni atd. atd.

0/0
19.1.2009 0:42

Gasherbrum

Re: Florbal

ale stejně tak je v Praze dražší hokej, než stojí třeba na maloměstě. Ale jinak máš pravdu, že příspěvky se pohybují 3 a více tisíc v menších městech.Akorát ty ceny hal v Ostravě se blíží cenám hal v Praze...i z toho důvodu, že je v Ostravě hal výrazný nedostatek.

0/0
19.1.2009 11:09

Gasherbrum

Re: Florbal

ale na druhou stranu, v menších městech má spousta florbalových klubů haly zcela zdarma a hráči platí jen minimální příspěvky a proto se třeba rozvíjí florbal velmi i mimo velké lokality a možná i proto se mu dost daří na Moravě.

0/0
19.1.2009 11:11

-hp-

Re: Florbal

Tak nevim, mam informace primo od chlapu z Vitkovic, ze hala na Dubine se pronajima v nejlukrativnejsich casech za 600-700,- Kc/hod., jinak za mene.....

0/0
20.1.2009 4:35

daadyy

pitomé sporty

Být to na mě, tak nepořádám ani jednu z těch blbých akcí Rv

Jsem zvědav kdy u nás bude MS v cvrnkání kuliček :-P

0/0
15.1.2009 10:01

aljavC

Re: pitomé sporty

cvrnkání do tvých kuliček ? nech si zajít chuť !

0/0
15.1.2009 12:46

super_jerk

florbal?

nehrál se florbal v areně za víc než 2mld? podle mě je těch 30M náklad jen na provoz, ne budování místa, kde se florbal hrál. provoz samotného ms v lyžování taky nebude o moc dražší, než těch 30M

podle mě se srovnává nesrovnatelné, už na základce se učilo nemíchat jabka s hruškama, každopádně vim kam autor míří, za mistrovství se dalo asi daleko víc, než by bylo hodno.....ale jako příměr dát ms ve florbale je blbost podle mě

0/0
14.1.2009 23:08

pandrysek

placení MS

No já si myslím, že na toto nená nikdo uplně nestranný názor. Každý sympatizuje víc buď s florbalem nebo s lyžováním. Zastánci florbalu budou říkat, že MS v lyžování je zbytečně drahé a zástánci lyžování zase budou říkat, že florbal je malý sport a že nezajímá moc lidí . Já osobně jsem větším zástancem florbalu, aktivně ho hraju a svojim příspěvkem ČFBU pro tuto sezonu jsem přispěl na české MS. Lyžování mě taky baví, ale připadá mně ten šampionát taky zbytečně nadhodnocený. Hlavně v tom, že se postaví nové drahé areály, které potom nebudou využívané. Pro nějaké naše tady české závodníčy co si tam půjdou občas zajezdit a zaskákat takové špičkové a předražené areály být nemusí - souhlasím, že pro MS je potřeba pořádné zázemí, ale přemýšleli jste někdo nad tím co se s tím stane po MS?

0/0
14.1.2009 17:46

poduch

:)

jsem zvědav, kdy si někteří lidé uvědomí, že hold v našem (zbídačeném) státečku nelze plánovat akce, které se v celém širém světě objevují

0/0
14.1.2009 6:39

pedroso

...

 taky nechápu, proč by stát (daňový poplatník) měl platit 1,5mld na MS v klasickém lyžování...  8-o  jsem velkým odpůrcem této naprosto nerentabilující se akce... :-/

0/0
13.1.2009 18:08

MassaBob

Nehoraznost

Uz si uvedom, ze florbal na jehoz nejvyssi ligovou soutez u nas chodi 60 lidi vesmes rodinny prislusniku hracu  NEPATRI ani omylem mezi top sporty.. Fyzicke testy hracu extraligy byly tak tragikomicke ,ze 14leti kadeti z jinych sportu by je strcili do kapsy.. Extraligu hraji hraci kteri nikdy nesportovali a zacali s florbalem v 20ti (par takovych znam) .. To ze vubec byla ligova soutez v TV je na zalobu za nehospodarne nakladani s koncesionarskymi poplatky

0/0
13.1.2009 11:01

Galis27

Re: Nehoraznost

no ja na to koukal i tam byl a bralo me to daleko vice nez gambac....a co se tyce toho jak to ti lidi umeli tak rozhodne byli na tom technicky lepe nez 95% hracu z GL

0/0
15.1.2009 9:21

Andee

Sorry, ale...

autor si asi neuvědomuje, že na MS v klasickém lyžování je potřeba poněkud jiné zázemí, než jsou dvě tělocvičny a pár šaten. Veškeré vybavení je navíc k dispozici v multifunkčních halách, které už byly zaplaceny v rámci jiných akcí. Kdyby měli floorballisti O2 arenu pro svoje MS postavit, tak by to asi taky moc nevycházelo... není to nic proti tomuhle sportu, sám mám velmi blízký vztah k hokeji, jen nemám rád jednostranné pohledy a argumentaci, která postrádá logiku Rv

0/0
12.1.2009 22:12

Polárníliška

Re: Sorry, ale...

Máš naprostou pravdu, na tenhle úhel pohledu autor zapomněl, případně jej úmyslně nevzal v potaz. Pořád MS v klasickém lyžování v existujícím a vyhovujícím areálu, byly by náklady samozřejmě jen zlomkem z oné jedné a půl miliardy, nicméně je na místě se ptát, kdo a proč má zájem stavět areál v místě kde postaven byl, vzhledem k faktu, že přírodní sníh se tam dlouhodobě v podstatě nevyskytuje a aby se vyplatilo jej zasněžit, musí se jednat o akci světového významu, takže  budoucí využití areálu akcemi na lokální úrovni není příliš reálné, pokud se netrefí do tří víkendů v roce, kdy tu bude dostatečná sněhová pokrývka...

0/0
14.1.2009 14:09

chassis hunter

no a ted si predstavte...

Letni olympijske hry v Praze v roce 2020...;-D;-D;-D

Kdyz se MS v hokeji posunulo o rok,tak v tomhle pripade by se LOH posunuly o celou petiletku...

K jeste vetsimu zviditelneni by pomohlo,kdyz by nenapadl snih...At je ostuda dokonala...:-P

0/0
11.1.2009 23:51

eldaha

Domnívám se,

že nejde ani tak o "velikost" nebo "malost" toho kterého sportu, ale o obludnou monstróznost akce zvané MS, kde o samotný sport jde až v poslední řadě. Navíc na náklady se složíme všichni, vydělá pár vyvolenách.

0/0
11.1.2009 13:16

volic_plukovnik

Re: Domnívám se,

Tak tak florbal je pořád ještě malý sport se vším všudy. Dvacet florbalových týmů plných v podstatě obyčejných kluků má asi jiné nároky než lyžařské hvězdy se svými manýry, přebubřelým doprovodným štábem, spoustou výbavy atd. (třeba jen Bauer má 45 párů lyží). K tomu si přidejte spousty novinářů, VIP apod., vybudování areálu z nuly atd. a máte to.

0/0
11.1.2009 22:14

pedroso

Re: Domnívám se,

no právě, pokud lyžování u nás nemá podmínky, aby svaz uspořádal MS, tak jim tuto akci stát zaplatí??  8-o8-o

0/0
13.1.2009 18:11

tolsimir

Florbal není sport

Nedá se na to koukat, je to jen pro nadšence. Kdo by do toho dával víc peněz by byl idiot

0/0
11.1.2009 10:40

poduch

Re: Florbal není sport

to same mohu rict o lyzovani, ktere ma pouze delsi historii (florbal je na svete cca 40 let), ale jelikoz jsem soudny a dokazi respektovat i dalsi sporty tak neni zapotrebi to davat najevo

0/0
14.1.2009 6:44

-hp-

Re: Florbal není sport

Florbal je na svete max. 25 let (plati pro Svedsko, Finsko), u nas 15 let.

0/0
19.1.2009 0:44

qualcom

Re: Florbal není sport

na běžecké lyžování jo?Pár pitomců se pachtí na běžkách, na posledy jsem se koukal na běžky, kdy závodila Mannuela di Centa to alespoň běžela kráska na lyžích.

0/0
14.1.2009 11:51

-hp-

Re: Florbal není sport

Pane, Vy mate asi dost chudy zivot.... je mi Vas lito....

0/0
19.1.2009 0:45



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.