Diskuse

Proč jsou Češi třetí nejlepší na světě?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

harry_s

13. 12. 2010 11:50
ještě mi tu chybí nějaký

patetický blábol o tom jak proslavili zemi...(narozdíl od nagelovaných primadon z fotbalu...to by mohl taky nějaký místní nadšenec napsat:-))

0 0
možnosti
TN

tomnykl

13. 12. 2010 18:50
Re: ještě mi tu chybí nějaký

Díky za námět, upřímně... nevěděl jsem, jak bych to tam zakomponoval... :-) 

ale teď vážně - Vám nepříjde rozdíl mezi přístupem k reprezentování ze strany fotbalistů a např. hokejistů, florbalistů?

0 0
možnosti

neznámý pachatel

11. 12. 2010 21:20
Ale stejně

Může mi někdo, kdo je schopen zaujmout jakžtakž neutrální stanovisko, vysvětlit, proč tam nebyl Cepek?

0 0
možnosti
TN

tomnykl

11. 12. 2010 21:43
Re: Ale stejně

Tak je to jednoduche - protoze ho trener nenominoval. A to proto, ze udajne nerespektoval dohodnute podminky fungovani... ale jinak mi prijde zbytecne se v tom stale prehrabovat...

0 0
možnosti
VNM3

Vendelín Nademlejnský mladčí 3

11. 12. 2010 19:09
Proč jsou Češi třetí na světě?

To je jednoduché - protože tenhle sport dělají na světě jenom čtyři státy a jeden z nich je ještě horší než my :-P

0 0
možnosti