Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Pozdravit zákazníka je u nás zakázané?

9. 08. 2014 11:53:58
Nerozumím tomu. Každý druhý podnikatel si stěžuje na krizi, šetřivé zákazníky a já nevím co ještě. Denodenně se ale setkávám s tím, že mě v podnicích jako zákazníka spíš odrazují. V mnoha z nich nezvládají ani tak základní věc jako POZDRAV.

Jsem přesvědčený, že ve vztahu prodejce (prodavač, servírka, recepční, atd.) vs. zákazník by vždy měl první zdravit prodejce. Ten, který chce ode mě jako zákazníka peníze. Vždyť vás to nic nestojí, přátelé, prostě ty lidi, co vám vlezou do dveří a chtějí u vás utrácet, pozdravte. Nahlas, příjemně.

Každý už dneska určitě slyšel o tom, jak důležitý je první dojem. Když někam vejdu a někdo si toho všimne a pozdraví, první dojem je okamžitě mnohem příjemnější, než když má člověk od začátku pocit, že obtěžuje.

Když například vleze člověk do fitka v Palladiu, potká cestou do šatny několik zaměstnanců. Pozdravu se dočkáte výjimečně. Někteří budou dělat, že jste neviditelní, jiní vám budou klidně zírat do očí, pozdravit ale musíte vy. Opravdu skvělá atmosféra od první chvilky. A stejné je to ve spoustě restaurací, obchodů a podobně.

Pozdrav opravdu nebolí. A pokud si toho vážení zaměstnanci podniků nejsou vědomi, není to jejich zaměstnavatel, kdo je platí. Jsou to ti zákazníci. A pokud já vám jako zákazník nestojím za pozdrav, vy mi nestojíte za to, abych u vás utrácel své peníze.

Autor: Tomáš Nykl | sobota 9.8.2014 11:53 | karma článku: 47.17 | přečteno: 24649x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Společnost

Václav Dlouhý

Mrzout starý zavináč gmail tečka com

Tak mi poprvé smazali blog. Uznávám,že opakovaný vtip není vtipem,ale nakonec jsem se rozhodl ho uveřejnit znova. Hlavně proto,že podle reakcí před smáznutím, téma blogu - stalking internetových a mobilních aplikací, vadí nejen mě

20.11.2017 v 20:47 | Karma článku: 17.84 | Přečteno: 452 | Diskuse

Jan Šik

Leningrad: Cesta života

I v nejhorších situacích vždycky existuje naděje, že dojde ke změně a všechno se v dobré obrátí. V obleženém Leningradu k naději vedla cesta přes zamrzlé Ladožské jezero.

20.11.2017 v 19:00 | Karma článku: 13.46 | Přečteno: 351 | Diskuse

Jan Ziegler

Válka taxikářů aneb obcházení zákona

V Praze se rozhořel boj mezi zástupci taxislužeb a společnosti Uber, která jim fušuje do řemesla. Rozumím tomu, že někteří pražští taxikáři mají pověst, jakou mají, ale zákony musí platit pro každého.

20.11.2017 v 18:45 | Karma článku: 11.19 | Přečteno: 411 | Diskuse

Lubomír Stejskal

K neudělení prezidentské milosti

Pátého ledna 2017 jsem na svém blogu psal o případu izraelského vojáka Elora Azarii, který zastřelil již zpacifikovaného teroristu. Ten se krátce předtím pokusil zavraždit jiného příslušníka Obranného vojska Izraele (IDF).

20.11.2017 v 17:30 | Karma článku: 17.23 | Přečteno: 492 | Diskuse

Jan Dvořák

Veřejnoprávní šupáci, aneb 200 x V. Filip

Těmi šupáky útrpně míním chudou Českou televizi, která je zřejmě finančně úplně na dně a rozprodává už i přenosovou techniku.

20.11.2017 v 17:13 | Karma článku: 27.18 | Přečteno: 834 | Diskuse
Počet článků 14 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 4697
Podnikající student, aktivní člověk, sportovec. Zvědavost je mi vlastní, rád se zajímám o vše kolem sebe.

Seznam rubrik

Oblíbené články

více


Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.