Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZZ

Zdeněk76

11. 3. 2009 13:59
Sport není co býval...

Inu, jak pro koho, že? Ono je totiž "sport" a "sport". Cca 20 let běhám a kromě toho, že mi občas vrzne koleno a mám dražší boty než dřív, se pro mě nic až tak nezměnilo. 15 let lezu po skalách a ani tady nezaznamenávám změnu k horšímu, snad kromě nedostatku času. Pro mě to nejsou kluby, uefy, ligy, kelímky, šály. Že je fotbal o penězích snad nikoho nemůže překvapit. A z toho plynoucí mediální bubliny, kořeněné rvačkou na stadionech mi pouze ubírají peníze z kapsy, když platím policejní kordony a vlaky pro "fanoušky". Zkuste si někdy jít do lesa zaběhat, čistí to hlavu. Sport, alias aktivní pohyb, je pořád stejně povznášející jako dřív.

0 0
možnosti
TN

tomnykl

13. 3. 2009 10:21
Re: Sport není co býval...

Vězte, že se rekreačnímu sportu věnuji hodně aktivně, koneckonců za rekreační sport považuji i florbal. A máte pravdu, že je SPORT a SPORT. Kromě Vámi zmíněného běhání je zářivým příkladem například běžecké lyžování vs. cirkus Liberec 09.

0 0
možnosti
  • Počet článků 14
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4704x
Podnikající student, aktivní člověk, sportovec. Zvědavost je mi vlastní, rád se zajímám o vše kolem sebe.

Seznam rubrik

Oblíbené články