Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

BedlamW

Autore

.......ty nebudes asi spartan, ze ne!?!;-D

0/0
11.5.2009 9:37

honza308

Nechapu nektery lidi

hlavne ze vy chytry co sem pisete co rekla repkova ste tam vsichni byli ze?asi nemate nic lepsiho na praci a vase iq se pohybu dost nizko proto se do toho chlapa musite furt navazet a hanit ho.jo ma urcite svy mouchy,udelal naky blbosti,ale minimalne z 50% je to zpusobeny tim ze kazda vec se rozmazava.jediny co fakt nezvlad za tu dobu co hraje v CR byl incident v Teplicich...hlavne ze napr Besta je podle novin rytir kterej se jede mstit do brna kde mu strasne ublizili a vubec nefilmuje nedela osklive fauly nedava goly rukou a pak netvrdi ze se mu to odrazilo od hlavy atd....je fakt neuveritelny jak ty lidi tady ty media zerou..a je to dost smutny a o o leccems to vypovida..Rv

0/0
10.5.2009 14:25

Jáosobně

Re: Nechapu nektery lidi

Hele neřeš druhé.Že je Řepka vylízaný pako ví celá republika.Vždyť to nikdo už ani nemusí psát.Rv

0/0
10.5.2009 23:47

coSmic baby

doufám že redakce příspěvky maže

a ty " etické " zde nechává, nejsme snad národem narkomanů, kocábů a anarchistů ;-( 

0/0
7.5.2009 15:46

Honza-A

Proč by měl být Řepka lev a já jen moucha?

Pisatel příslušného blogu se projevil  jako zarytý obdivovatel pana Řepky a bohužel nepochopil jádro problému. Pokud někdo rasisticky nadává mému synovi, a já se svého syna "dovolím" verbálně zastat, rozhodně to není důvod k tomu, aby na mě jeho partner, nadto známy cholerik, který se neumí ovládat, neverbálně vystartoval. Problém mimo jiné tkví v bezdůvodné glorifikaci lidí typu pana Řepky, kteří si pak mylně domnívají, že když jsou často v televizi a jsou "přece ta taky celebrita" tak si vůči ostaním mohou vše dovolit. Nechci paušalizovat, ale jsem asi jeden z mála, který ví o tom, že tihle fotbalisti vždycky byly a jsou abudou jednodušší kluci, a věřte mi, že ani pověst "modela" a oblek od Armaniho za třicet tisíc na tom skutečně nic nezmění. Zvláštní přístup autora navíc vyplývá, i z nadpisu. V té souvislosti se nabízí otázka, jak přišel na to, že primitiv je lev a my všichni ostatní jen mouchy ???  

0/0
7.5.2009 8:30

coyotte

To snad nemyslíš vážně???

Opravdu si myslíš, že si tohle může Řepka dovolit? On, kterého někteří dětští fotbalisté berou za sportovní vzor... Navíc se zde stále řeší odpovědnost rodičů za zvyšující se incidenty během sportovních utkání. A ta jeho čůza by zasloužila pár facek, jen ukázala, jak prázdnou frází jsou slova Sparty o boji s rasismem. Sparta sama se od toho trapně distancovala. A řeči o obraně rodiny jsou jen trapné alibi. Raději ani nepiš, jen papouškuješ názory jiných přitroublů. Zkus třeba petanqueRv;-O

0/0
6.5.2009 10:05

razer12

To co udělal

Řepka chápu, ale to co udělala jeho rasistická megera ne.Rv

0/0
6.5.2009 8:32

José Antonio

Re: To co udělal

Nazvala černocha černochem! 8-o Ó, jaká hrůza!

0/0
6.5.2009 9:39

razer12

Re: To co udělal

hlavně jde o to že seřvala malého kluka jen kvůli faulu v rámci hry. Jestli se ji to nelíbí tak ať ten jejich Tommaso chodí na balet

0/0
6.5.2009 21:10

pakunc

Podstatou věci je rasistická nadávka paní Řepkové.

Kdyby něco takového řekl člen Dělnické strany, policie by ho okamžitě vyšetřovala. Proč to nedělá v tomto případě? Jiný než "protiromský"  rasismus nevadí?

0/0
6.5.2009 7:59

daadyy

autore

Radši se drž toho plácání do děravýho míčku, to ti snad jde víc než psaní článků...:-PRv

0/0
5.5.2009 20:56

dav238

Prát se před dětma

až je rozbrečíte, je z mé strany hysterie nebo co tím chytrý autor myslel?8-o8-o8-o:-©

0/0
5.5.2009 13:55

José Antonio

Re: Prát se před dětma

Pořád stokrát lepší děti rozbrečet, než aby si o tatínkovi myslely, že je zbabělec.

A garantuju ti, že tohle děti dokážou setsakramentsky dobře rozpoznat a ocenit.

0/0
6.5.2009 9:41

kraxna

Re: Prát se před dětma

Pravda, než by si děti myslely,že jsem zbabělec,to radši vystřelím soudruhu Řepkovi zbytky mozku z hlavy.

0/0
8.5.2009 20:11

brzdove desticky

jediné co mohl řepka

rozumného udělat - odvést manželku pryč a vynadat jí, aby přístě držela hubu. To by udělal každý normální chlap.

Co vyroste z malého řepky?

Otec psychopat, matka hysterka.

0/0
5.5.2009 11:03

HonzaHrib

zastání...

Autor píše že se T. Řepka zastal syna a manželky.

Proč se zastával syna, který byl faulován...to ke sportu patří.

A že jeho žena to neunesla a projevila se jako °hulvát° ho neopravňuje se bít. Spíš by měl ženě říct ať se nechová jako husa, ať se stydí, to je celé.

Fauly ke sportu patří a právě T. Řepka to moooc dobře ví.

0/0
5.5.2009 10:36

spadatko

útok na rodinu

PS: nevim kdo se kde dočetl že útok na rodinu je oprávnění k protiakci.... :-) slovní urážení ani faul v sportovním klání není důvodem pro jakékoliv násilí... a stejně tak jakékoliv slovní úrážení z druhé strany... ale rozumím tomu že pokud nějakej magor at uz na jakékoliv straně začne sporstě urážet mé dítě at už si to zaslouží nebo ne tak do toho jako otec vstoupím....

0/0
5.5.2009 10:21

spadatko

Podstata věci

Vy tady všichni mluvíte o obraně rodiny, o odpovědi na útok na syna, o rasistickém urážení atd... ale uniká vám podstata..!!! problém není to že se popral pan řepka, a je jedno kdo to vyprovokoval... problém je v tom že rodiče kteří mají své děti ve spartě, slavii ale i v dynamu čb apod už v nich vidí nové nedvědy a učí je nenávisti vůči všem ostatním... vízte jak vypadá zápa sžáčků v 1. lize??? dvacet rodičů na každé straně neskutečně huláká na svoje děti, na soupeře, na rodiče soupeřovic dětí a to celý zápas... prostě vrchol demence... a proto své děti svěřím ligovém klubu pokud na to budou mít rozhodně až ve věku kde tato hysterie přejde...

0/0
5.5.2009 10:17

PPJtm

AUtor, AUtor, AUtor

Doporučuji AUtorovi si ještě namazat jeden krajíc/rohlík namísto produkce článků podobného typu. Řepka si snad dokáže spočítat, jak to asi dopadne a podle toho se chovat a jestli ne, tak... Moc pěknej vzor dělá táta synovi, fakt. Rv

0/0
5.5.2009 9:24

hugo z hor

Byl někde

popsán průběh onoho incidentu? Nezastávám se paní Řepkové a už vůbec ne jejího rasistického výlevu na žáčka Jabloneckého týmu. Pouze mne zaráží, že jsem zatím nikde nečetl, kdo onu šarvátku mezi Řepkou a jeho sokem v souboji vyprovokoval. Dokáži si živě představit, že to pro někoho může být velmi lákavé, vyjet po Řepkovi a je mi i jasné, že jakkoliv se může chtít chovat jako profesionál, takový útok musí opětovat, aby o něm onen týpek nevykládal v hospodě: "Řepka přede mnou utekl" a pod.

0/0
4.5.2009 23:40

Alekks

Re: Byl někde

člověku, kterej nemá mozek velikosti angreštu, je úplně šumák, co se o něm povídá někde v hospodě. notabene v nějaký jablonecký. bránit se proti fyzickýmu útoku - jednoznačně ano. ale snad jsme ze stromu slezli dostatečně dávno....

0/0
5.5.2009 14:50

akult

"Vrána k vráně sedá"

Obhajovat Řepku jako autor = stejná mo-rální, mentální, nacionální, rasistická, IQ

úroveň jako Řepka. "Vrána k vráně sedá ". Tento rasismus by měl okamžitě řešit náš fotbalový svaz. A může tím ukázat jak je zásadový ?!  EU

0/0
4.5.2009 21:09

Vikina

Re: "Vrána k vráně sedá"

a víš aspoň, ty chytráku, o co tam šlo? Já viděl a slyšel pouze v telce nějaké bláboly, ze kterých nebylo vůbec jasné, o co vlastně šlo a hlavně, jak to vlastně vzniklo. Takže, vyškolen léty bolševického lhaní a následného dvacetiletého superlhaní si mohu udělat svúj obrázek - nějaký cigoš sprostě zfauloval Řepkova kluka, proti čemuž se ohradila maminka, následně se jí dostalo jistě patřičné odezvy (nepochybně typicky cigošské alá ty bílá svině), načež to Řepka vyřešil jako chlap. A novinářský šmejd má o čem psát a skopové hlavy, jako akult to prostě žerou, páč v hlavě mají slámu.

0/0
5.5.2009 4:02

milec

Re: "Vrána k vráně sedá"

a tys udelal nemlich to samy, akorat ze svyho pohledu, kterej se ti vic libi. totiz vymyslel sis jak to bylo a kdo komu (a do ceho) nadaval. takze zadnej rozdil od akulta...

0/0
5.5.2009 8:02

SID09

Re: "Vrána k vráně sedá"

Možná to tak Vikina udělal, ale v žádném případě takovou kravinou neobtěžoval v hlavních večerních zprávách na všech televizních stanicích. Takže na rozdíl od TV se zachoval naprosto profesionálně ( a nechal si neověřenou a naprosto nepodstatnou zprávu pro sebe ), což se o nedá říci o novinářích.

0/0
5.5.2009 8:28

milec

Re: "Vrána k vráně sedá"

no, chapu co se snazite rict, ale pro sebe si ji nenechal, vydava ji tady za pravdu, ze... a praci televize jsem nevidel, nicmene pokud v reportazit cituje zdroje, tj. toho trenera jablonce, plus doda, ze repka nezvedal telefon, tak je to taky profesionalni prace, at se vam to libi nebo ne, a at jste repkuv fanda nebo nejste.

0/0
5.5.2009 9:35

SID09

Re: "Vrána k vráně sedá"

Řepka je mi ukradený.

Pokud jste byl přítomen nějakým dětským turnajům, tak bohužel je naprosto běžné, že se tam rodiče mezi sebou servou k vůli faulům na jejich děti, nadržování rozhodčích ......

Posledních 15 let je to čím dál horší - a to nikdo nevidí a nechce slyšet ?;-O

0/0
5.5.2009 11:04

Alekks

Re: "Vrána k vráně sedá"

to je možná pravda, ale kromě lidí, kteří na tyto zápasy chodí se svými ratolestmi a v podstatě tu atmosféru vytváří o tom nikdo neví. pro mě například to je novinka. možná, že díky vypatlanci řepkovi se o tom začne mluvit a třeba i něco dělat.

0/0
5.5.2009 15:42

Alekks

Re: "Vrána k vráně sedá"

správně a k tomu se ještě ukázal jako rasista, tudíž stejnej vypatlanec jako řepkova manželka

0/0
5.5.2009 15:43

honza308

Re: "Vrána k vráně sedá"

Brouk Pytlik vid?vsudes byl,vsechno vis,vsechno znas;-D

0/0
10.5.2009 14:29

wo_co_go

Řepka se dostane do průseru i sám a kdykoliv

na to nepotřebuje ani svou manželku s IQ šumícího vodopádu

0/0
4.5.2009 19:35

pablo23

komiku

příteli, tvé obhajování T. Řepky je krásné, ale zcela mimo mísu. Mluvíš stále jen o  ochraně rodiny  a zapomínáš na  příčinu konfliktu - tj. rasistický a vulgární útoky paní Řepkové? Tudíš - má paní Řepková právo napadat, urážet atd., aniž by čekala nějakou reakci? Myslím, že nemá. To že si na tom smyli novináři je věc druhá. Ale chování této "dámy" je neomluvitelné. A jsem jen rád, že tam byli lidi, kteří se napadeného jabloneckého hráče zastali a nenechali se mr. Řepkou zastrašit. Nebo on Tomasso Řepka nesmí být faulován? Jeho táta fauluje stále, více či méně a vše je v pořádku. Hochu srovnej si to v hlavě a pak vykřikuj o hysterii novinářů Řepka je mediálně známá tvář a žiješ v takovýhle světě, tak co chceš? Možná by ses mu měl jít omluvit, za Vás "objektivní" novináře LOLRv

0/0
4.5.2009 13:20

Alekks

je otázka

jestli řepka skutečně bránil svojí rodinu (před čím, před kým?) a nebo si jen přihříval polívčičku. jestliže paní řepková (inteligence asi moc nepobrala, ale vrána k vráně sedá) začala sprostě a rasisticky urážet malýho kluka a někdo se proti tomu ohradil, tak rvačku neomluví ani rádoby starost o rodinu. dost pochybuju, že tam někdo jí nebo malýho tomassa fyzicky napadnul a cokoliv jinýho se dá vyřešit diplomaticky.  ale to je pro řepku asi příliš dlouhý slovo.

0/0
4.5.2009 13:07

sillogism

Re: je otázka

Přesvědčení o nízké inteligenci rasistů je tragickým omylem jednoduchých lidí.

0/0
4.5.2009 20:02

maddok

Hmmm.

Tak s autorem muzu souhlasit tak max v tom ze Repka je znama osobnost. To vam opravdu prijde normalni se kvuli faulu poprat? Ja bych spis sel pro svoje dite a poradne ho zkontroloval jestli je vporadku. Repka ma proste problemy s agresivitou a sebeovladanim, bohuzel to o sobe vi a nic s tim nechce delat. Tohle hovado by rozhodne nemelo byt prikladem pro mlade fotbalisty.

0/0
4.5.2009 12:31

shorticek

Řepka

skvělá ukázka primadony.Stačí i návštěva sparťanských fanoušků na jiném stadionu.Jenom se ukazuje ta namyšlenost,arogance a absolutní nedostatek jakékoli sebekontroly.Co Sparťan-to hovado.Tento klub je spolu se svými příznivci negativním jevem ve fotbalu už léta.Myslí si snad,že jsou bozi?Že před nimi každý padne na zadek?:-©

0/0
4.5.2009 12:12

mamut67

Názor

Tak jak to řešil pan Řepka, se řešit spory nemají obzvlášť před dětmi. ALe já osobně bych udělal to samé. Zastal bych se své manželky nebo dítěte, ať už by pracda byla kdekoliv.

0/0
4.5.2009 11:28

Gaston

Re: Názor

hmmm.

Tak vy byste se své manželky zastal ikdyby se chovala jako kráva?

0/0
5.5.2009 13:21

Petr1234

aha

tak ono je normální se mlátit jako malé děti. Tak to jo. Aspoň to utvrzuje mojí teorii o velikosti mozku všech kopaček.

0/0
4.5.2009 11:21

Belzebub 16

Autor

má naprostou pravdu,toto mohou novináři udělat komukoli i vám,milí rozhořčení diskutující.Všechny ty články nasauzjící (tentokrát Řepkovi) psí hlavu jsou učebnicovým příkladem manipulace nikomu  nezodpovědného tisku s veřejností.Bránit se soudní cestou při několikaletém trvání procesů postrádá smysl.

0/0
4.5.2009 10:54

Cocotus___Interruptus

Re: Autor

Ano, on to je takovy chudacek, vsichni mu ublizujou. On se vzdy choval zcela prikladne a ted se jen zastal posvatnych rodinnych hodnot. 8-o;-D

http://www.tyden.cz/periskop/tomas-repka-v-blikanci-ja-zrel_23463.html

0/0
4.5.2009 11:04

Kim_Ir_Sen

Re: Autor

Holt to není slávista, aby se rozplakal a poslal stížnost jako třeba Jábulím po utkání s MB....

0/0
4.5.2009 15:53

Cocotus___Interruptus

Dalsi autoruv blikanec

Clovece, vy nemate ani vsechny tri pohromade. Jaky priklad asi tak dava (bohudik byvaly) reprezentant a (bohuzel) soucasny kapitan Sparty tem detem, kdyz neunese faul na sveho syna a na jejich turnaji se porve?! Pojem fair play a slusnost vam asi evidentne nic nerika, ze? Na hristi je panem rozhodci a ne potetovany psychopat blikanec Repka. 

(Y)(Y)(Y)RvRvRv

0/0
4.5.2009 10:27

Pavel.M.

Re: Dalsi autoruv blikanec

Podle článku v novinách a na internetu to neunesla jeho žena.Takže si to pořádně přečtiRvRvRv

0/0
4.5.2009 16:44

j@ck

-

Podle nadpisu jsem si myslel, ze si neco prectu o pestovani repky a biopalivech, a proto jsem clanek rozklikl a ono je to zatim o nejake cvicene opici co pro pobaveni davu prohani micudu :-P

0/0
4.5.2009 10:14

Kavka

Tak s mámi tedy nesouhlasím

Já toho o fotbale a fotbalistech moc nevím, ale vím o tom, že fotbalista Řepka je hulvát, který se neumí ovládat. Když se chce kdokoliv zastávat své rodiny, může při tom používat i zdravý rozum, neurážet, nepoužívat násilí. Tomu, že se toho novináři chytí se není co divit, jedná se totiž o profláknutou firmu. vy jste asi jeho fanoušek, ale přesto si myslím, že tito násilníci a neurvalci jako špatný příklad pro mládež do sportu nepatří.Rv

0/0
4.5.2009 10:05

SID09

Re: Tak s mámi tedy nesouhlasím

Kdo z nás u toho byl, že můžeme hned odsuzovat ? Víme jen, že tam byl prý nějaký likvidační faul na jeho malýho kluka. To holt rodiče někdy dělají, že se pak zastávají vlastních dětí. Je to spíš drama oblastního formátu, který nemělo být ve zprávách vůbec propírané.

Novináři jsou ( až na čestné vyjímky ) asi úplně  vymaštěný. Ještě jste z té prasečí chřipky a nové vlády neolezli ? Já už pomalu jo.

0/0
4.5.2009 10:10

Kavka

Re: Tak s mámi tedy nesouhlasím

No, v něčem máte pravdu, ale myslím si, že když moje dítě chodí na nějaký sport, nechala bych to na jeho trenérovi, na rozhodčím, jak to vyřeší.  Ve fotbale se konají i fauly. Poněkud víc jsem alergická na výroky typu: "ty černej smradlavej spratku"  pronesené k tmavšímu dítěti. To může mít horší dopad než nějaká modřina.

0/0
4.5.2009 10:18

Jake

Re: Tak s mámi tedy nesouhlasím

Usuzuju jenom z toho, co sem se dočet, ale kdyby na Vašeho syna někdo před Vašima očima "spáchal" likvidační zákrok, tak zůstanete jistě v naprostém klidu a necháte to vyřešit trenéra, že? Vy musíte být asi naprosto vyrovnaná osobnost ovšem bez bližší vazby ke svým blízkým (dětem) ...

0/0
4.5.2009 11:29

SID09

Re: Tak s mámi tedy nesouhlasím

Několik dětských zápasů jsem viděl - fotbal, hokej - a můžu Vám říct, že všude to vypadalo podobně. Všude se rodiče vehementně zastávali svých ratolestí - bez ohledu na barvu kůže, či etnického původu. Když to nebyla černá svině, tak to byla moravská svině, nebo čecháčský hajzl. Případně byla použita i bližšší lokalizace konkrétního města. To, že se rodiče zapojili do rvačky není, na podobných utkáních, nic neobvyklého. Nevím jestli je to normální i jinde, ale u nás to tak opravdu funguje. Děti si musí zvykat od útlého věku i na nadržování rozhodčích, či přivírání očí nad jasnými fauly, ofsajdy...... Inu taková je skutečnost, která se děje každý týden po celé ČR. Nevím proč to dávají do zpráv jenom proto, že tam byl Řepka.;-O 

0/0
4.5.2009 11:39



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.